דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה לי אימון עסקי ? 

מאת    [ 10/12/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 1693 פעמים ]

למה לי אימון עסקי?

נרשמת למכון כושר - העתיד נראה שרירי ומבטיח. יש לך 2 אפשרויות שונות בדרך למימוש: להופיע במכון (במידה והצלחת בכלל להביא את עצמך לשם), ובאופן חופשי להתאמן וכך להיכנס לכושר בקצב שלך, ואפשרות שנייה -להתאמן בליווי מדריך כושר.

מה היה קורה אז? את/ה מיד הופך להיות יותר מחויב, יש לוח זמנים ותוכנית עבודה מסודרת, האימון מדויק עם פיקוח וייעוץ מקצועי וכמובן התוצאות ניכרות יותר.

מה לדעתך עדיף?

אני פוגשת בעלי עסקים שאומרים לי–"אני מסתדר טוב ומרוצה", "יש לי תואר במנהל עסקים", "העסק מתפתח בקצב הנכון"...ועוד ועוד...

תיזכרו שוב במאמן הכושר... גם כשאני פוגשת מנהלים מנוסים ובעלי ידע רב עדיין אני יודעת ש"מה שרואים מפה לא רואים משם". לכולנו יש חזקות וחולשות, תחומים מטופלים יותר ואחרים פחות. לא משנה ההבנה והידע - במציאות תמיד יש פערים והם תמיד משתקפים בעסק.

עולם העסקים כיום תחרותי ומאתגר מאי פעם וזה דורש התנהלות מקצועית והבנה מקיפה. בעלי עסקים קטנים כגדולים הבינו שכדי לשרוד ולהצליח חייבים לתת תשומת לב רבה יותר לאיזון בין כל מרכיבי העסק ועל כן הם חייבים להיעזר באנשי מקצוע. כמו כן חשוב להבין שגורם הזמן הוא מרכיב חשוב בעסק. "למרוח" את העבודה לאורך זמן עלול להשפיע על אורך הנשימה הכספי של העסק. לכן מבט מקצועי ומקיף מבחוץ יגרום להנעה, מימוש והצלחה גדולים יותר ומהירים יותר.

מה תרומת האימון לעסק?

אני תמיד נפעמת מהאפקט המהיר שהאימון יוצר. בדרך כלל כבר לאחר הפגישה הראשונה אני שומעת מבעל העסק שהוא כבר יוצא עם יותר מוטיבציה וחיוניות.

האימון העסקי יוצר מחויבות ומוטיבציה גדולים יותר, הוא מחזק ותומך, מאיר ומעורר,הוא ממקד ומייעל, מעניק כלים ומיומנויות פרקטיות, מאפשר להבין, ללמוד, לשנות דפוסים, להגדיר דרך ברורה, להציב מטרות ודרכים למימושם, לראות את האפשרי עבורך ולפרוץ קדימה כדי להשיג תוצאות טובות יותר.

האימון העסקי תמיד מתגמל. עבודה מעמיקה על כל המרכיבים העסקיים מניעה את מעגל העשייה העסקית. זוהי הוצאה מניבה בעסק, כי היא מניבה תוצאות המתבטאות בשורה התחתונה - גידול בהכנסות של העסק.

ציטוט מפי מתאמן שלי בעל עסק בתחום עיצוב רהיטים -"הגעתי לאימון מאוד ספקן,כי אשתי לחצה ואני בסופו של דבר עושה מה שהיא אומרת...שיתפתי פעולה והקשבתי אבל לא הייתי שם,רק חיכיתי כבר לתוצאות.אבל הרגשתי שמשהו בי זז,הרגשתי שאני יותר פרודקטיבי ומחוייל.הבנתי שיש לי הזדמנות גדולה לעשות קפיצה בעסק ומהרגע הזה דברים החלו לזוז,כל הדברים החשובים שהזנחתי טופלו סופסוף,הוגדרה דרך וחזון,סודרו נהלים,העלינו דרכים לשיווק ואיך מתרגמים למכירות,נהיו מטרות ברורות וסדר יום מאורגן ,אפילו את הסטודיו ניקיתי וסידרתי וזה לא היה פשוט.קם בבוקר בכיף וגם אם יש רגעים של משבר וריפיון מהר מאוד עולה חזרה שלא כמו בפעמים קודמות"

 

צביה אוחיון- מאמנת לצמיחה אישית ושגשוג בעסקים. מתמחה בתחום השיווק והמכירות.לשעבר - מנהלת שיווק ומכירות.ובעלת ניסיון בעסקים משלה.מקשיבה גם בין השורות...


נייד 052-5553817   


מייל- tsviao@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב